Duurzaam en innovatief voorsorteren op vooruitgang

We combineren Verkeer, ITS en Gedrag tot oplossingen die je vooruit helpen

Wat we voor u kunnen betekenen

Duurzaam en innovatief voorsorteren op vooruitgang

Onze Smart Mobility oplossingen combineren Verkeer, ITS en Gedrag

Bekijk onze mensen

Project

22

mei

Van VRI naar (i)VRI centrale

Van VRI naar (i)VRI centrale

In de afgelopen periode is er door de gemeente Leeuwarden veel energie gestoken in het ombouwen van bestaande VRI’s op de belangrijke uitvalswegen naar slimme VRI’s, ook wel iVRI’s genoemd. Met deze iVRI’s worden een aantal slimme toepassingen vanuit de VRI gefaciliteerd. Zo kunnen verkeersdeelnemers binnenkort via apps geïnformeerd worden over de tijd tot groen, tijd tot rood en de reden van eventuele wachttijd.

Gertjan
Mark
Lees verder

Project

22

mei

Keypoint Utrecht is jarig en deelt uit

Keypoint Utrecht is jarig en deelt uit

10 jaar geleden hebben we onze vestiging in Utrecht geopend en om dat te vieren willen we graag een cadeau geven aan één van onze (potentiële) klanten. Doe tot 14 juni mee met de Keypoint jubileumactie! Nadere informatie krijgt u door te mailen naar info@keypoint.eu

Patrick
Cees Michiel
Lees verder

Project

13

mei

Komst iVRI en de impact op verantwoordelijkheden en rol wegbeheerder

Komst iVRI en de impact op verantwoordelijkheden en rol wegbeheerder

In onze werkzaamheden zien we dat de opkomst van de iVRI veel veranderingen veroorzaakt en bij wegbeheerders veel vragen met zich meebrengt, bijvoorbeeld over de taken en verantwoordelijkheden van de wegbeheerder. In dit artikel nemen we u graag mee in de vragen waar wegbeherend Nederland voor staat om de iVRI succesvol te implementeren.

Mark
Gertjan Ronny
Lees verder
Bekijk meer projecten
Keypoint schrijft

MaaS, hoe te voorkomen dat we straks alleen maar taxiritten maken?

Keypoint - www.keypoint.eu

Mobility as a Service is een nieuw fenomeen. Het is nog onduidelijk hoe deze diensten gaan bijdragen aan het mobiliteitsvraagstuk in Nederland. Het is een zoektocht hoe mobiliteits- en vervoersdiensten gezamenlijk de reiziger gaan bedienen. Maar hebben zij ook allebei dezelfde commerciële belangen? En hoe gaan deze belangen gepaard met de maatschappelijke doelstellingen zoals duurzaam mobiliteitsgedrag?

Keypoint Consultancy heeft onderzoek gedaan naar mechanismen van verdienmodellen van As a Service-diensten. In onze maatschappij zijn verschillende van dit soort diensten actief, zoals in hotelboekingen, maaltijdbestellingen en verzekeringsvergelijkingen. Deze diensten bieden vaak veel overzicht en gemak voor de consument, maar voor hoteliers, horecagelegenheden en andere leveranciers brengen dergelijke diensten niet altijd goede omzet op.

De ontwikkelingen die zich voordoen in de hotel- en horecabranche zijn ook voorstelbaar in de mobiliteitswereld. Dit kan leiden tot gewenste en ongewenste ontwikkelingen in duurzaam mobiliteitsgedrag van reizigers. Keypoint neemt u daarom mee in haar onderzoek naar de mechanieken achter de verdienmodellen.
Lees artikel

Onze mensen

Drijfveren lopen uiteen, de passie is de gemeenschappelijke deler.